30 maart 2018

WIP-jes

Het haken gaat niet snel de laatste tijd maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal stil zit (al zit je bij het haken wel redelijk stil..ahum).

De sjaal waar ik het in de post van 4 maart over had begint al redelijk vorm te krijgen. Ondertussen ben ik al 2 bollen stylecraft verder en kan ik de sjaal al één keer om mijn nek doen.


Het is een heerlijk haak klusje waarbij je ondertussen ook goed series kan kijken.
Zo slaan we 2 vliegen in 1 klap ;-)


Sinds december hebben we ook twee kittens in huis en het is af en toe lastig om te haken met die kleine donders erbij. Maar kwaad worden kan je toch niet op dit koppie?!


Tijdens het haken van de sjaal ben ik ook nog begonnen aan het vogelbekdier van Pica Pau, want zeg nou zelf, de patronen zijn té leuk om niet te haken!


Komend weekend lekker lang weekend en weinig plannen dus jullie raden het al! Dat wordt flink doorhaken!

Ik wens iedereen een fijne pasen :-)

1 opmerking:

  1. Ik wens je veel haakplezier en veel poezenplezier :-) Mijn 3 katten zijn geen kittens meer, maar ik moet soms ook nog oppassen tijdens het haken!!
    PS: Die sjaal is echt mooi geel en een interessant motiefje.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.