23 december 2016

Retrodeken

9 maanden lang heb ik er aan gewerkt, in het begin ging het niet zo snel en in de zomer was het te warm om eraan te werken, maar ondanks de langzame vordering werd hij steeds groter en groter! 
De laatste weken ging het hard en kwam er een blok per week bij! 
En nu is het dan zover,  mijn retrodeken is klaar!
Nog net voor de kerst, zoals gepland ;-)
 

Voor de rand heb ik dezelfde kleur blauw gebruikt die ook in de deken is gebruikt.  


En met zijn  1.85 x 1.30 meter is het een zeer ruime en heerlijk warme deken geworden. Laat de kou maar komen, ik ben er klaar voor!


Bij deze wens ik iedereen hele fijne feestdagen!

Groetjes, Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Ik krijg spontaan zin om ook een deken te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je en leuk om te lezen dat ik je geïnspireerd heb!

      Verwijderen
  2. Oh, die is schitterend geworden! Geniet er maar van, wat een voldoening!
    Fijne Kerst,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is zeker een voldoening dat de deken nu klaar is :-)

      Verwijderen
  3. Oh, die is gaaf geworden! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik gebruik 'm elke dag, het is echt een heerlijke deken geworden!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.