6 november 2015

BYAF: November

Het is weer de eerste vrijdag van de maand dus dat betekent: BYAF! 
Dit keer het verhaal van Krissie de Kikker Koning:
Sinds eind september staat Krissie de Kikker Koning bij ons in huis en sinds die tijd zie ik dat hij ook vaak naar buiten kijkt wanneer het regent...het is en blijft tenslotte een kikker. Maar ik vind het nog te vroeg om 'm alleen naar buiten te laten en in de regen te laten spelen, het is immers allemaal nieuw voor hem. 
Dus bedacht ik iets waardoor Krissie toch zo af en toe lekker met water kan spelen en ik hem goed in de gaten kan houden. Tegenwoordig komt Krissie gewoon bij me zitten als ik aan het tandenpoetsen ben. Zo kan hij met het water spelen, wordt ie ook niet vies en is het allemaal veilig voor mijn lieve mooie kikker. 


Groetjes, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Wou dat ik ook zo'n toffe supporter had bij het tandenpoetsen ;-) hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.