2 september 2015

Luchtige omslagdoek en de kleine vlaggenlijn!!

De eerste WIP is af!! 
Zie hier mijn luchtige omslagdoek!

Voor de luchtige omslagdoek heb ik iets meer dan 2 bolletjes Drops Fabel in de kleur 340 Blue Lagoon gebruikt en gehaakt met haaknaald 3,5. De rand heb ik met Phildar Partner 3,5 gehaakt welke ik ook voor de vos heb gebruikt. Dit garen is ietwat dikker dan de Drops Fabel waardoor ik het net even wat mooier vind. De rand heb ik gehaakt met haaknaald 4.0.
Aan de punt heb ik nog zo'n leuk leren labeltje vastgemaakt om het persoonlijker te maken.


Hij is lekker groot geworden en draagt heerlijk! 

Naast de omslagdoek is ook de kleine vlaggenlijn af!!
Hiervoor heb ik Scheepjes Carona 25 gebruikt in de kleuren: Sage Green, Petrol Blue, Ginger Gold, Rust en Willow, voor de rand heb ik de kleur Bridal White gebruikt.


Groetjes, Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Leuke sjaal en de vlaggenlijn is ook leuk geworden. Je bent weer lekker bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk die vlaggenlijn!!! Je omslagdoek is heel mooi geworden, daar ga je nog veel plezier van hebben!
    Nog een fijne woensdag! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben fan van je vlaggenlijn, heel leuk met de witte omlijning! De kleuren zijn ook al wat herfstig en origineel voor zo'n vlaggetjes.
    Je omslagdoek is ook heel knap hoor, veel werk maar met zo'n resultaat is het dat waard hé.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, fijne kleuren hè voor de vlaggenlijn!?
      De omslagdoek haakt heerlijk weg in de avonduren :-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.