27 december 2014

Rendier Ralf

Ik hoop dat iedereen een fijne kerstdagen heeft gehad. Wij hebben een heerlijk rustig en ontspannen kerst gehad. 1e kerstdag bij mijn schoonouders geweest, gezellig gekletst en lekker gegeten en 2de kerstdag gezellig met zijn 2-en. Geen stress en gedaan wat we zelf wilden. 
Des te meer stress had ik vóór de kerst, Rendier Ralf moest namelijk vóór de kerst klaar zijn want die had ik mijn schoonmoeder beloofd. Op kerstavond had ik 'm dan zover...Rendier Ralf

Ik heb al vele, oh zo leuke varianten van de rendier voorbij zien komen op facebook maar mijn schoonmoeder wilde echte kerstkleuren.

Ze was er ongelofelijk blij mee en Ralf heeft een mooi plekje in het huis gekregen.

Groetjes, Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.