6 april 2014

Lekker bezig

Ik heb af en toe van die dagen dat ik niet wilt nadenken maar gewoon wil doen. Dit weekend valt hieronder. Ik heb net Sally en de rammelaars gemaakt en wil nu eerst weer iets kleins, iets simpels maken voordat ik weer aan mijn volgend project begin. (de kiwi's, vogeltjes, voor de buren) Daarom ben ik van de week begonnen aan de vogeltjes van "dol op wol"
Ik maak ze in de kleuren paars, roze en wit en gebruik garen van Catania en Phildar katoen en haak met haaknaald 2,5.
Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, de ideeën komen meestal later als ik ze klaar heb. 

Daarnaast heb ik vandaag ook de kraamcadeautjes voor de tweeling ingepakt. Deze zijn vorige week zondag geboren maar omdat zij bijna 2 maanden te vroeg zijn geboren liggen ze nog wel in de couveuse. Binnenkort maar eens een datum prikken om ze te bewonderen. ♥

Met mijn bakje thee en een pak choc chip cookies wens ik iedereen nog een fijne zondagmiddag. 

Groetjes, Jacqueline



4 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze met plezier.